Αστεία το έχω βάλει μακριά, εδώ λειτουργεί μόνο


Μετά τη διάλυση της σχέσης του με τον συνάδελφο μουσικό Minal Calypto που οδήγησε στην εξαφάνισή του στο παιχνίδι, ο μουσικός της Bongo Fleva Snura Mushi εμφανίστηκε και εξήγησε ότι τώρα αποφάσισε να εγκαταλείψει την αγάπη γιατί είναι χάσιμο χρόνου.



Μιλώντας σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Showbiz, η Snura δήλωσε λόγω της ρομαντικής σχέσης της, βρήκε ότι χάνεται πολύς χρόνος και δεν κατάφερε να συνεχίσει να παίζει καλά στη μουσική όπου αποφάσισε τώρα να εγκαταλείψει πλήρως την αγάπη.



Είπε ότι αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε κώμα και αυξάνει τα δύο υιοθετούμενα παιδιά της και κάνει το μουσικό της έργο με τη μικρή της επιχείρηση.

Η Snura έχει μιλήσει πολύ, συνδεθεί μαζί της στις ερωτήσεις και τις απαντήσεις που ακολουθούν.



Showbiz: Είσαι τόσο ήσυχη στη μουσική, ποιο είναι το πρόβλημα;

Snura: Τα πράγματα ήταν πάρα πολλά και δεν μπορείτε πάντα να χορέψετε, θα φιλτράρουν.

Showbiz: Υπάρχει μια φήμη που ξεχάσατε για τη μουσική εξαιτίας της αγάπης, πώς είναι αυτό;

Snura: Αυτό δεν είναι αλήθεια επειδή είμαι τώρα από την αγάπη, εγώ μεγαλώνω τα παιδιά μου και προετοιμάζω τον έντονο χορό. Οι φίλοι θα πρέπει να παραμείνουν στη θέση φαγητού.



Showbiz: Αφού εγκαταλείψατε τον Minal, ποιοι είστε τώρα σε μια ρομαντική σχέση;

Snura: Αυτή τη στιγμή δεν έχω φίλο, είμαι στο δωμάτιο. Όσο εγώ μεγαλώνω τα παιδιά μου είμαι αποφασισμένος να μείνω ουσιαστικά κατά βούληση.



Showbiz: Υπάρχει μια φήμη ότι ο πρώην φίλος σας, ο Minal πήρε το αστέρι σας, οπότε γιατί να μην ακούσετε ξανά τη μουσική, πώς είναι αυτό;

Snura: Πού να πάρω το αστέρι μου; Δεν μπορώ να το πω γιατί δεν το καταλαβαίνω καθόλου.

Showbiz: Πολλοί καλλιτέχνες είναι παθιασμένοι με το kiki, έτσι ώστε τα έργα τους να είναι ζεστά, πώς μιλάς γι 'αυτό;



Snura: Απλά πείτε τους ότι αν μια kiki κάνει τα πράγματα τους να συμβαίνουν μόνο επειδή όλοι αναζητούν την επιτυχία τους.

Showbiz: Από την πλευρά σας, γιατί δεν κάνετε μια τούρτα για να πάρετε τη μουσική σας επάνω;

Snura: Απλά δεν μου αρέσουν αυτά τα πράγματα, θα δουλέψω σε αυτό όταν βλέπω τα λάκτισμα που πληρώνουν τότε φέτος θα προσπαθήσω να το κάνω.

Showbiz: Σε αντίθεση με τη μουσική, τι κάνεις για τον εαυτό σου;

Snura: Κάνω μόνο μικρές επιχειρήσεις.

Showbiz: Πώς σκοπεύετε να φτιάξετε μουσική για το έτος 2020;

Snura: Οι οπαδοί μου είναι πάντα έτοιμοι να λάβουν καλή και εξαιρετική δουλειά από μένα.

Showbiz: Σχεδιάζετε να κάνετε κολάζ με καλλιτέχνες εκτός του Bongo;



Snura: Δεν το έχω ακόμα καταλάβει, σκοπεύω να συνεχίσω να κάνω κάποιες καπέλες για το Bongo.

Showbiz: Τι γίνεται τώρα με έναν διαχειριστή;

Snura: Δεν έχω διευθυντή, κάνω τη δική μου διεύθυνση.

Showbiz: Τι χορό σας έκανε διάσημο στη μουσική;



Snura: Ο Dance Dance, ο οποίος κυκλοφόρησε το 2013, με παρουσίασε στον κόσμο της μουσικής.

Showbiz: Πολλές αδελφές σπεύδουν στο εξωτερικό να τρώνε πάπιες, πώς δεν είχατε ποτέ την ευκαιρία;

Snura: Ευκαιρίες Μάλιστα πάω πολύ, αλλά αν με βλέπετε να πηγαίνω στο εξωτερικό ξέρετε ότι πάω σε ένα shoo, αλλιώς δεν πάω καν σε κάποιον που με καλεί και ρωτά αν υπάρχει δουλειά; Αν δεν υπάρχει δουλειά, θα κάνω αυτό που κάνουμε τώρα.



Showbiz: Είστε μια όμορφη γυναίκα που έχει όλες τις ιδιότητες της ύπαρξης μιας γυναίκας, τι γίνεται με την ταλαιπωρία των ανδρών;

Snura: Είχα συνηθίσει, πράγμα που σημαίνει ότι δεν αισθάνομαι σαν πρόκληση πια.



Showbiz: Ποια είναι η τελευταία σου λέξη για τους οπαδούς σου;

Snura: Αγαπώ πραγματικά τους οπαδούς μου, ζητώ να συνεχίσουν να με υποστηρίζουν με τη δουλειά μου γιατί χωρίς αυτά δεν είμαι τίποτα.

Showbiz: Ευχαριστώ τη Snura για τη συνεργασία.

Snura: Πολύ κοντά.

No comments