πώς να κερδίσετε χρήματα

Ένας άλλος τρόπος για να κερδίσετε χρήματα online είναι η συλλογή δυνητικών πελατών. Τα βασικά βήματα που πρέπει να ολοκληρώσετε για τις πιθανές πωλήσεις πελατών για να εργαστείτε περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου, τη δημιουργία επισκεψιμότητας στον ιστότοπο και τη διασφάλιση ότι συλλέγετε πιθανούς πελάτες που κάποιος θα πληρώσει πραγματικά.

Εδώ είναι ένα καλό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο οι πωλήσεις μολύβδου μπορούν να λειτουργήσουν στην πραγματικότητα: ο δεύτερος δικτυακός τόπος μου, Life Insurance by Jeff, προσελκύει πολλή κίνηση από ανθρώπους που ψάχνουν στο διαδίκτυο για να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με την ασφάλεια ζωής. Παρόλο που συνήθιζα να δημιουργώ τον ιστότοπο για να μπορώ να πουλήσω ασφάλεια ζωής αυτών των ανθρώπων, ήταν πολύ δουλειά για τη διεκπεραίωση όλων των διαφορετικών εφαρμογών και πελατών. Ως αποτέλεσμα, άρχισα να πωλούν τους οδηγούς που συγκέντρωσα αντ 'αυτού.

Βασικά, οι κύριοι αγοραστές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για τις προσωπικές πληροφορίες που έχω από τους ανθρώπους που επισκέπτονται την ιστοσελίδα μου. Αυτό είναι επωφελές για όλους, αφού μου πληρώνουν για πιθανούς πελάτες και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας μου συνδέονται με κάποιον που μπορεί να τους βοηθήσει.

Ωστόσο, να έχετε κατά νου ότι μπορείτε να πουλήσετε πιθανούς πελάτες σε πολλές διαφορετικές βιομηχανίες, όχι μόνο ασφάλειες ζωής. Πραγματικά, απλά πρέπει να ανακαλύψετε μια θέση, να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα και την κυκλοφορία και να δείτε πόσο μπορείτε να πάρετε για τους πιθανούς πελάτες που συλλέγετε.

No comments