πώς να κερδίσετε χρήματα από το μάρκετινγκ θυγατρικών
Είτε έχετε έναν ιστότοπο είτε ακόμα ονειρεύεστε ιδέες για ένα blog, μπορείτε επίσης να αναζητήσετε μάρκετινγκ θυγατρικών. Με το μάρκετινγκ θυγατρικών, συνοδεύετε μάρκες και επιχειρήσεις στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Αν αναφέρετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, συνδέετε με αυτό ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που χρησιμοποιεί έναν μοναδικό κωδικό θυγατρικών που απλά λάβατε μόλις εγγραφόσασταν σε συγκεκριμένο πρόγραμμα θυγατρικών. Από εκεί, θα κερδίζετε χρήματα κάθε φορά που κάποιος αγοράζει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσω του συνδέσμου σας.
Σε γενικές γραμμές, θα θέλετε να συσχετίσετε με θυγατρικές που σχετίζονται με την έννοια του ιστολογίου σας. Ως οικονομικός σύμβουλος, έχω επικεντρώσει μεγάλο μέρος της συγγενούς ενέργειας μου σε χρηματοοικονομικά προϊόντα όπως λογαριασμούς ταμιευτηρίου, πιστωτικές κάρτες και λογαριασμούς επενδύσεων.
Εκτός από την εγγραφή σε μεμονωμένα προγράμματα θυγατρικών, μπορείτε επίσης να εγγραφείτε σε ένα δίκτυο διαφημίσεων θυγατρικών που προσφέρει έναν τόνο διαφορετικών θυγατρικών σε ένα μέρος. Με αυτόν τον τρόπο, θα δείτε τι λειτουργεί και τι δεν χτυπά το χρόνο.
Αν ψάχνετε για έμπνευση, ο φίλος μου Michelle Schroeder-Gardner της ιστοσελίδας Making Sense of Sense έχει γίνει ο ειδικός σε όλα όσα σχετίζονται με το μάρκετινγκ θυγατρικών. Η Michelle κερδίζει περισσότερα από 100.000 δολάρια το μήνα από το blog της και το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός της προέρχεται από πωλήσεις θυγατρικών. Η Michelle ήταν τόσο επιτυχημένη με το μάρκετινγκ θυγατρικών που έχει ακόμα και το δικό της μάθημα που ονομάζεται "Κάνοντας την αίσθηση του μάρκετινγκ θυγατρικών".
Ενώ η Michelle συνεργάζεται με τους τόνους συνεργατών της στον κλάδο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, ένας από τους μεγαλύτερους συνεργάτες της μπορεί να είναι μια εταιρεία φιλοξενίας blog που ονομάζεται Bluehost. Αυτό δείχνει ότι μπορείτε να κερδίσετε χρήματα με σχεδόν οποιαδήποτε εταιρεία ή συνεργαζόμενο προϊόν εάν γνωρίζετε το κοινό σας και δημιουργείτε αρκετή επισκεψιμότητα για να δημιουργήσετε πωλήσεις.
Σε γενικές γραμμές, θα θέλετε να συσχετίσετε με θυγατρικές που σχετίζονται με την έννοια του ιστολογίου σας. Ως οικονομικός σύμβουλος, έχω επικεντρώσει μεγάλο μέρος της συγγενούς ενέργειας μου σε χρηματοοικονομικά προϊόντα όπως λογαριασμούς ταμιευτηρίου, πιστωτικές κάρτες και λογαριασμούς επενδύσεων.
Εκτός από την εγγραφή σε μεμονωμένα προγράμματα θυγατρικών, μπορείτε επίσης να εγγραφείτε σε ένα δίκτυο διαφημίσεων θυγατρικών που προσφέρει έναν τόνο διαφορετικών θυγατρικών σε ένα μέρος. Με αυτόν τον τρόπο, θα δείτε τι λειτουργεί και τι δεν χτυπά το χρόνο.
Αν ψάχνετε για έμπνευση, ο φίλος μου Michelle Schroeder-Gardner της ιστοσελίδας Making Sense of Sense έχει γίνει ο ειδικός σε όλα όσα σχετίζονται με το μάρκετινγκ θυγατρικών. Η Michelle κερδίζει περισσότερα από 100.000 δολάρια το μήνα από το blog της και το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός της προέρχεται από πωλήσεις θυγατρικών. Η Michelle ήταν τόσο επιτυχημένη με το μάρκετινγκ θυγατρικών που έχει ακόμα και το δικό της μάθημα που ονομάζεται "Κάνοντας την αίσθηση του μάρκετινγκ θυγατρικών".
Ενώ η Michelle συνεργάζεται με τους τόνους συνεργατών της στον κλάδο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, ένας από τους μεγαλύτερους συνεργάτες της μπορεί να είναι μια εταιρεία φιλοξενίας blog που ονομάζεται Bluehost. Αυτό δείχνει ότι μπορείτε να κερδίσετε χρήματα με σχεδόν οποιαδήποτε εταιρεία ή συνεργαζόμενο προϊόν εάν γνωρίζετε το κοινό σας και δημιουργείτε αρκετή επισκεψιμότητα για να δημιουργήσετε πωλήσεις.
Post a Comment