Instagram για να απαγορεύσει την απώλεια βάρους Ads
Αυτή η νέα πολιτική είναι μια νίκη, ειδικά για την Αφρική, όπου λείπουν στατιστικές σχετικά με την εικόνα του σώματος και τις διατροφικές διαταραχές.
Το Instagram διαθέτει μια νέα πολιτική που περιορίζει την πώληση και προώθηση προϊόντων απώλειας βάρους και καλλυντικών διαδικασιών. Η πολιτική ανταποκρίνεται σε διαφημιστικές θέσεις από επιρροές και υψηλού επιπέδου προσωπικότητες όπως οι Kardashians και Cardi B που χρησιμοποιούν τη φήμη τους για να πουλούν «καθαρτικά» στο ακροατήριό τους - συνήθως νεαρά κορίτσια και γυναίκες. Έχουν έρθει υπό επίθεση για να συμβάλλουν στην αύξηση της διαταραγμένης κατανάλωσης φαγητού και της κακής εικόνας του σώματος.
Το Instagram έχει ένα δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο. Η πολιτική, η οποία άρχισε να κυκλοφορεί από τις 18 Σεπτεμβρίου, θα επικεντρωθεί σε τσάγια αποτοξίνωσης, χάπια διατροφής, γλειφιτζούρια "καταπραϋντικά της όρεξης", κουνήματα δίαιτας και ούτω καθεξής.
Τα προϊόντα απώλειας βάρους δεν είναι ασυνήθιστα στην Αφρική. Το 2017, ο Κένυας «κοινωνικός» και επιχειρηματίας, η Βέρα Σίντικα, γνωστός αμφισβητούμενος μεταξύ άλλων για το λεύκανση της επιδερμίδας και τη μαυρίκιση για ένα μουσικό βίντεο, ξεκίνησε τη δική της μάρκα καθαρτικών τσαγιού που ονομάζεται Veetox με το σύνθημα «Χάστε την κοιλιά Κρατήστε τους γοφούς. "
Η Sidika προωθεί τακτικά τα προϊόντα της στο Instagram, όπως και άλλες προσωπικότητες και επιρροές. Έχει επίσης προσλάβει μια σειρά από επερχόμενες επιρροές στην ομάδα μοντέλων της για να προωθήσει το προϊόν της, συμπεριλαμβανομένου του μοντέλου και της μουσικής Tanasha Donna, η οποία είναι επίσης η μυθιστοριογράφος του Diamond Platinumz.
Το Veetox της Sidika κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και σύμφωνα με πληροφορίες λαμβάνει παραγγελίες από ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι η μόνη Αφρικανίδα που αξιοποιεί την αμφίβολη βιομηχανία απώλειας βάρους δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μια γρήγορη αναζήτηση στις σελίδες Instagram αφρικανικών διασημοτήτων και επιρροών τους δείχνει ότι προωθούν και πωλούν τα μη ρυθμισμένα προϊόντα.
Η Instagram εργάστηκε στη νέα πολιτική με τον Jameela Jamil, έναν θετικό ακτιβιστή του σώματος, ο οποίος ήταν ειλικρινής σχετικά με τις κακές πρακτικές μάρκετινγκ της βιομηχανίας απώλειας βάρους. Εκείνη την περίφημη tweeted, "Πότε θα σταματήσουν αυτές οι γυναίκες που καλύπτονται από πλαστική χειρουργική να λένε στους οπαδούς τους να πίνουν καθαρτικό για να μοιάζουν με αυτούς;" συνέχισε. "Είναι τόσο ενοχλητικό και είναι τόσο ενθαρρυντικό να τρώει διαταραγμένη συμπεριφορά.
Η νέα πολιτική θα περιορίσει τα προϊόντα απώλειας βάρους και ορισμένες καλλυντικές διαδικασίες σε χρήστες ηλικίας κάτω των 18 ετών μέσω του Instagram και του Facebook. Το Instagram θα αναπτύξει μια πρόσθετη λειτουργία που θα επιτρέπει στους χρήστες να αναφέρουν μια θέση μέσα στην εφαρμογή αν πιστεύουν ότι παραβιάζει την πολιτική. Η θέση θα αναθεωρηθεί από τους αναθεωρητές περιεχομένου τους.
Εάν μια θέση διαπιστωθεί ότι προάγει τη χρήση προϊόντων απώλειας βάρους ή καλλυντικών διαδικασιών και έχει το κίνητρο να αγοράσει ή να συμπεριλάβει τιμή, η Instagram θα την περιορίσει. Εάν η θέση κάνει μια "θαυματουργή απαίτηση" σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν διατροφής ή απώλειας βάρους και είναι "συνδεδεμένη με μια εμπορική προσφορά" όπως ένας κωδικός έκπτωσης, δεν θα επιτρέπεται πλέον και θα αφαιρεθεί από το Instagram.
Αυτή η νέα πολιτική είναι μια νίκη, ειδικά για την Αφρική, όπου λείπουν στατιστικές σχετικά με την εικόνα του σώματος και τις διατροφικές διαταραχές.
Το Instagram διαθέτει μια νέα πολιτική που περιορίζει την πώληση και προώθηση προϊόντων απώλειας βάρους και καλλυντικών διαδικασιών. Η πολιτική ανταποκρίνεται σε διαφημιστικές θέσεις από επιρροές και υψηλού επιπέδου προσωπικότητες όπως οι Kardashians και Cardi B που χρησιμοποιούν τη φήμη τους για να πουλούν «καθαρτικά» στο ακροατήριό τους - συνήθως νεαρά κορίτσια και γυναίκες. Έχουν έρθει υπό επίθεση για να συμβάλλουν στην αύξηση της διαταραγμένης κατανάλωσης φαγητού και της κακής εικόνας του σώματος.
Το Instagram έχει ένα δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο. Η πολιτική, η οποία άρχισε να κυκλοφορεί από τις 18 Σεπτεμβρίου, θα επικεντρωθεί σε τσάγια αποτοξίνωσης, χάπια διατροφής, γλειφιτζούρια "καταπραϋντικά της όρεξης", κουνήματα δίαιτας και ούτω καθεξής.
Τα προϊόντα απώλειας βάρους δεν είναι ασυνήθιστα στην Αφρική. Το 2017, ο Κένυας «κοινωνικός» και επιχειρηματίας, η Βέρα Σίντικα, γνωστός αμφισβητούμενος μεταξύ άλλων για το λεύκανση της επιδερμίδας και τη μαυρίκιση για ένα μουσικό βίντεο, ξεκίνησε τη δική της μάρκα καθαρτικών τσαγιού που ονομάζεται Veetox με το σύνθημα «Χάστε την κοιλιά Κρατήστε τους γοφούς. "
Η Sidika προωθεί τακτικά τα προϊόντα της στο Instagram, όπως και άλλες προσωπικότητες και επιρροές. Έχει επίσης προσλάβει μια σειρά από επερχόμενες επιρροές στην ομάδα μοντέλων της για να προωθήσει το προϊόν της, συμπεριλαμβανομένου του μοντέλου και της μουσικής Tanasha Donna, η οποία είναι επίσης η μυθιστοριογράφος του Diamond Platinumz.
Το Veetox της Sidika κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και σύμφωνα με πληροφορίες λαμβάνει παραγγελίες από ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι η μόνη Αφρικανίδα που αξιοποιεί την αμφίβολη βιομηχανία απώλειας βάρους δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μια γρήγορη αναζήτηση στις σελίδες Instagram αφρικανικών διασημοτήτων και επιρροών τους δείχνει ότι προωθούν και πωλούν τα μη ρυθμισμένα προϊόντα.
Η Instagram εργάστηκε στη νέα πολιτική με τον Jameela Jamil, έναν θετικό ακτιβιστή του σώματος, ο οποίος ήταν ειλικρινής σχετικά με τις κακές πρακτικές μάρκετινγκ της βιομηχανίας απώλειας βάρους. Εκείνη την περίφημη tweeted, "Πότε θα σταματήσουν αυτές οι γυναίκες που καλύπτονται από πλαστική χειρουργική να λένε στους οπαδούς τους να πίνουν καθαρτικό για να μοιάζουν με αυτούς;" συνέχισε. "Είναι τόσο ενοχλητικό και είναι τόσο ενθαρρυντικό να τρώει διαταραγμένη συμπεριφορά.
Η νέα πολιτική θα περιορίσει τα προϊόντα απώλειας βάρους και ορισμένες καλλυντικές διαδικασίες σε χρήστες ηλικίας κάτω των 18 ετών μέσω του Instagram και του Facebook. Το Instagram θα αναπτύξει μια πρόσθετη λειτουργία που θα επιτρέπει στους χρήστες να αναφέρουν μια θέση μέσα στην εφαρμογή αν πιστεύουν ότι παραβιάζει την πολιτική. Η θέση θα αναθεωρηθεί από τους αναθεωρητές περιεχομένου τους.
Εάν μια θέση διαπιστωθεί ότι προάγει τη χρήση προϊόντων απώλειας βάρους ή καλλυντικών διαδικασιών και έχει το κίνητρο να αγοράσει ή να συμπεριλάβει τιμή, η Instagram θα την περιορίσει. Εάν η θέση κάνει μια "θαυματουργή απαίτηση" σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν διατροφής ή απώλειας βάρους και είναι "συνδεδεμένη με μια εμπορική προσφορά" όπως ένας κωδικός έκπτωσης, δεν θα επιτρέπεται πλέον και θα αφαιρεθεί από το Instagram.
Αυτή η νέα πολιτική είναι μια νίκη, ειδικά για την Αφρική, όπου λείπουν στατιστικές σχετικά με την εικόνα του σώματος και τις διατροφικές διαταραχές.
Post a Comment