πώς να κερδίσετε χρήματα podcasting

Ένας άλλος τρόπος για να κερδίσετε χρήματα online είναι η οργάνωση ενός online podcast. Έχω το podcast Good Good Cents μαζί με το blog μου και χρησιμοποιώ αυτή την πλατφόρμα για να βρω νέους χορηγούς και διαφημιστές όλη την ώρα.

Θυμάμαι ακόμα ότι πήρα τον πρώτο μου χορηγό στο podcast και ανακάλυψα ότι ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν $ 8.000 για να συμπεριλάβουν ένα σύντομο κλιπ στην αρχή κάθε podcast για 90 ημέρες. Αυτό ήταν εξαιρετικά συναρπαστικό για μένα εκείνη την εποχή, αφού δεν ήμουν σίγουρος ότι θα μπορούσα να κερδίσω το podcast μου τόσο πολύ στην αρχή.

Ωστόσο, υπάρχουν τόνοι ανθρώπων που κερδίζουν πολύ περισσότερα από μένα στα podcast τους. Πάρτε τον επιχειρηματία σε πυρκαγιά Podcast που παρουσιάστηκε από τον John Lee Dumas. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη αναφορά εσόδων του προγράμματος, αυτό το podcast δημιούργησε ένα καθαρό εισόδημα άνω των 400.000 δολαρίων το Μάρτιο του 2018. Τώρα, αυτό είναι τρελό.

Το κλειδί για να προχωρήσετε με το podcasting είναι να βρείτε τη θέση σας, να μεγαλώσετε ένα ακροατήριο και στη συνέχεια να βρείτε τρόπους για να κερδίσετε χρήματα και να συνδεθείτε με τους χορηγούς. Αυτός δεν είναι ο ευκολότερος τρόπος για να κερδίζετε χρήματα στο διαδίκτυο, αφού χρειάζεται πολλή εφοδιαστική για να γράψετε, να καταγράψετε και να επεξεργαστείτε ένα podcast, αλλά αξίζει να εξεταστεί.

No comments